Επικοινωνία ΜΜΕ
Index
=>
Επικοινωνία ΜΜΕ
ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ
Συμπληρώστε το σταυρόλεξο και πατήστε "Έλεγχος" για να ελέγξετε την ορθότητα των απαντήσεών σας. Σε περίπτωση δυσκολίας πατήστε "Βοήθεια" και θα σας δοθεί ένα βοηθητικό γράμμα. Καλή επιτυχία.
Έλεγχος
Οριζόντια:
2. Εκεί μπορεί να οδηγήσουν οι διαφημίσεις όταν δρουν αρνητικά στην καταναλωτική συμπεριφορά 3. Απαραίτητη στην επικοινωνία για την καλλιέργεια της αμοιβαίας εμπιστοσύνης 5. Φυσική ανάγκη του ατόμου 6. Ανταλλάσσονται μέσω της επικοινωνίας 7. Χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις για να πειστεί ο καταναλωτής 10. Τις μειώνουν τα ΜΜΕ 11. Μέσο μη λεκτικής επικοινωνίας 12. Μέσω μαζικής επικοινωνίας, το οποίο καλλιεργεί τη φαντασία 13. Βασικό πλεονέκτημα των ΜΜΕ
Κάθετα:
1. Οι διαφημίσεις μας ________________ σχετικά με τη χρησιμότητα και την ποιότητα των προϊόντων 4. Μέσο έκφρασης των συναισθημάτων 6. Προβάλλονται πολλές φορές τέτοιες συμπεριφορές από τα ΜΜΕ 8. Στόχος της είναι να πείσει τον καταναλωτή 9. Την βλάπτει η υπερβολική χρήση των ηλεκτρονικών μέσων
Index
=>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου